keskiviikko 25. tammikuuta 2017

"Tsemppiä loppudieettiin!"

Ääk! Siis LOPPU? Missä se ALKU oli?!

Pari tuttua on nyt ihan lähiaikoina toivottanut mulle tsemppiä loppudieettiin, ja mä oon ollut vähän hämilläni. Vaikka oon jo periaatteessa melkein puolessa välissä mun dieettiä, paino raksuttaa puntarissa alaspäin ja pikkunälkä kiusaa aina välillä... En silti oikein edes tajua vielä olevani dieetillä.

Dieetti alkoi vähän varkain, en juuri edes kertonut kenellekään olevani dieetillä - saati sitten kisadieetillä. Ennen dieettiä puhdistettiin ruokavalio niin, ettei se juuri eronnut dieettiruokavaliosta. Tai, pitäisikö sanoa ettei dieettiruokavalioni poikkea juuri tavallisesta ruokavaliostani. :) Näin en osannut ottaa stressiä tai paineita alkudieetistä, jolloin olin vasta aloittamassa tätä matkaa ja harjoittelin vielä elämää kilpaurheilijana.

Miten tästä eväsvuoresta ei tajua olevansa dieetillä...?

Nyt olen päässyt jutun juonesta kiinni. Ilmoittautumiset on tehty, valmistautuminen on aloitettu. Hotellit on varattu, biksut tilattu, meikki ja hiukset varattu, ja jäljellä on enää vain pari hassua mutkaa siihen että kisapäivä koittaa.



Fiilis on (vieläkin) hyvä. Hymyilyttää. Posetreenit sujuu hyvin ja opin koko ajan paremmin hallitsemaan kroppaani joka keikkuu yli 10cm läpinäkyvillä koroilla vääntyen korkkiruuviksi suuntaan ja toiseenkin. Posevalkkuni Annika Tuoman palaute on ollut tosi rohkaisevaa ja se tsemppaa kyllä todella paljon puskemaan eteenpäin. Ihana, miten voikin pari rohkaisevaa sanaa toiselta vaikuttaa niin paljon!

Mun kotisalilla KemiGymillä heiluu myös yhtenä omistajana Uusitalon Ari, joka sitten tsekkasi nyt viime viikolla mun kunnon ja poset myös ja palaute oli hyvää. Rohkaisevaa kuulla tuollaista palautetta myös muilta kuin omalta valkulta, vaikka valkkuuni luotan aivan 100%. On kuitenkin hyvä kuulla näkemystä myös muilta, ja Arillakin on aika monta kilometriä mittarissa tällä saralla joten vinkit otetaan ilolla vastaan.

Vanhalla kotisalilla kävin viikonloppuna treffaamassa muita kisailijoita ja kuuntelemassa mielenkiintoista asiaa urheilijan hyvinvoinnin huolehtimisesta... ja kävin myös allekirjoittamassa kilpailijasopimuksen. Voin viimein paljastaa, että olen ylpeä edustaja entisen kotisalini tiimissä, Team Classic Gymissä! Kaivoin siis vanhan Classicin hupparini naftaliinista ja kannan sitä jälleen ylpeydellä. <3


Mut nyt tsempataan loppudieetti! ;) 

Ei kommentteja: