torstai 4. elokuuta 2016

Tervetuloa I Did It - blogiin!

Alku. Uusi blogi. Uusi jännittävä matka! 

No tota. Tässä mä olen, ja säkin olet täällä. Tervetuloa! 

Miksi uusi blogi?


Oon kolme vuotta elänyt elämää, joka on vienyt mua tähän pisteeseen ja joka on opettanut mulle paljon. Siitä matkasta oon kirjoittanut blogia täällä, jossa olen ihmetellyt asioita ja ilmiöitä samalla kun olen opetellut uusia tapoja elää ja tehdä terveellisempiä ja parempia valintoja. 

Nyt on aika kertoa muillekin mitä olen oppinut tällä matkalla, ja auttaa muitakin selviämään tässä terveellisten elämäntapojen sääntöviidakossa, missä yksi sanoo yhtä ja toinen toista. Eeeei, en ole koutsi, en peetee enkä asiantuntija. Yrityksen ja erehdyksen kautta vain kerron teille, mikä toimii mulla. Jos joku saisi siitä jotain ideaa omaan tekemiseen, olisi ihan mahtavaa olla avuksi! Tästä siis lähdetään! 

Kuka mä oon ja mitä mä teen?


Oon Suvi, 30v opiskelija ja ammattiviihdyttäjä Kemistä. Opiskelen viikot Oulun ammattikorkeakoulussa tradenomiksi, ja viikonloppuisin kierrän keikoilla juontajana, deejiinä, bilekaraokevetäjänä, promotyttönä tai vaikka teemahahmona. 

Kaikki tämä luonnollisesti asettaa omia haasteitaan siihen, miten eletään terveellisesti, syödään hyvin ja treenataan kovaa. Ja miten saavutetaan se mun Ultimate Goal: Bikini fitness- kisat joskus (lähi?)tulevaisuudessa. Vihreää valoa on näytetty kisalavalle nousua varten, mutta paljon on vielä töitä tehtävä jotta itse vielä saisi oman setin kasaan niin, että sinne voisi mennä ylpeänä esittämään sen oman paketin. Täällä kuitenkin kerron myös tästä projektista nyt, kun matka kisalavoja kohti on  vihdoin alkanut. 

Mitä tästä blogista tulee?


Tähän blogiin tulee paljon tosielämän ongelmia ja mun ratkaisuja niihin. En tule kertomaan täällä tarkkoja treeniohjelmia, enkä varsinkaan ruokavalioita joista kannattaisi ottaa mallia. En edelleenkään ole ammattilainen, ja vaikka itse ammattivalmentajan valvovan silmän alla treenaan ja syön ammattilaisen tekemän ruokavalion mukaan, olen ihan vain tavallinen kuolevainen joka kertoo teille muille täällä, mitä mä oon tässä matkan varrella oppinut. 

Ajatuksena on antaa vinkkejä, toimivia ideoita treeniin ja jopa keittiöön, ja varmasti paljonpaljonpaljon asioita henkisen puolen kehittämiseen ja ajatusmallien rikkomiseen ja uusien ajatusmallien opetteluun. Aina ei mene putkeen, ja epäonnistumisia ja/tai virhearviointeja tulee ihan varmasti. Lupaan jakaa nekin täällä teidän iloksenne, jotta tiedätte miten ei ainakaan kannata tehdä. 

Blogin nimi on I Did It. Kaikki mitä tänne kirjoitan ja kerron, on sitä mitä mä oon tehnyt, ja miten mä sen tein. Tästä saat oivan vinkkipankin, johon voit palata aina uudelleen hakemaan uusia ideoita. Uusia liikkeitä tai ajatuksia tekniikkaan, uusia reseptejä hyvistä ja terveellisistä aterioista, tai ideoita siihen mitä tehdä jos ei yhtään nappaa lähteä treenille.

Tehdään tää yhdessä ja saavutetaan ne tavoitteet mitkä ollaan itse itsellemme asetettu. Tuu mukaan! :) 

Palautetta, risuja ja ruusuja sekä postaustoiveita otetaan ilomielin vastaan joko kommenttiboksiin tai ihan sähköpostiin - suvi.isohanni@gmail.com

I did it - and you can do it too! 

5 kommenttia:

Tuuli kirjoitti...

Suvi!! Aivan mahtavaa, että päätit tehä tän ratkaisun! Mä tsemppaan sua ja ainakin fiiliksessä myötäelän (kun nyt treenaamaan tuskin päästään yhtä aikaa). Täällä varsinkin sun ruokavinkkejä odotellessa.;)
Tiiän että tuut onnistumaan, oot sinä kyllä sellainen mimmi.
Sylitäydeltä motivaatiota sinne Kauas Kemiin!<3

Tarjan Muodonmuutos matka 2014 ja se vaan jatkuu kirjoitti...

Vai meinaat kisaamaan! Onnea matkaan! Oot kyllä niin sitkeä sissi että onnistutkin �� ja voittoa hakemaan tietenkin! Taidan alkaa seuraamaan sun juttuja �� ties vaikka vanha koirakin oppis jotain uutta siinä matkalla??? Ja motivaatiotakin voit tulla tänne lisää!

Tarjan Muodonmuutos matka 2014 ja se vaan jatkuu kirjoitti...

Vai meinaat kisaamaan! Onnea matkaan! Oot kyllä niin sitkeä sissi että onnistutkin �� ja voittoa hakemaan tietenkin! Taidan alkaa seuraamaan sun juttuja �� ties vaikka vanha koirakin oppis jotain uutta siinä matkalla??? Ja motivaatiotakin voit tulla tänne lisää!

Unknown kirjoitti...

Tuuli!! <3 Ihanasti sanottu! Ruokavinkkejä ehdottomasti tulossa, eikä ne yhteistreenitkään ole ihan mahdottomia! Kiitos kuitenkin hirmuisesti myötäelämisestä ja tsemppaamisesta! <3 Niitä kyllä ihan varmasti tarvitaan vielä!

Unknown kirjoitti...

Tarja, kiitos paljon! Ihanaa jos seurailet, toivottavasti saat käyttökelpoisia ideoita omaankin treeniin, vaikka oletkin semmoinen supermimmi itsekin! :) Kisoihin on tosiaan tarkoitus mennä kunhan perfektionistin pää antaa periksi - tavoitteet tietysti pitää asettaa sopivan korkealle että kannattaa lähteäkin siihen projektiin... ;)