tiistai 1. marraskuuta 2016

Avunpyyntö

Hei taas! <3


Täälläpä sitä ollaan, haaveilemassa taas uusista mahdollisuuksista ja seikkailuista. Hullutuksia mielessä taas, mutta tarvisin tässä  hullutuksessa vähän apua. Oon yleensä tosi huono pyytämään apua muilta, mutta here goes nothing, syteen tai saveen, tästä se lähtee...

Katsohan kun aivan ihana Biancaneve - niminen vaatemerkki etsii uusia lähettiläitä, Biancaneve Ambassadoreja Someen edustamaan heidän treenivaatteitaan. Hakuaika on päättynyt eilen, ja minäkin sitten raapustin oman hakemukseni muiden joukkoon. Haluaisin todella päästä edustamaan tuota merkkiä, sillä uskon että hyvälaatuinen ja tyylikäs treenivaate on jokanaisen (ja miehenkin) oikeus. Biancanevellä on kauniita, hyvin leikattuja ja ihanan mallisia vaatteita kaikille, jotka viettävät treenivaatteissa aikaa paljon ja haluavat silti näyttää tyylikkäiltä, huolitelluilta ja naisellisilta, ja uskon että olisin aika hyvä edustaja heidän merkilleen.

Nyt sitten alkaa seuraava vaihe hakuprosessissa, ja siihen mä tarvisin juuri SUN apua. Tiedän, että meidän yhteinen matka tämän blogin tiimoilta on vielä aika lyhyt, mutta mä uskon että mulla on vielä tosi paljon annettavaa niin sulle kuin monelle muullekin lukijalle. Joten, tässä tulee esimerkkejä siihen, miten sä voisit auttaa:

Kuva lainattu Galleria Esplanadin Biancaneven liikkeen esittelysivulta.

- Olisi ihan mahtavaa, jos kävisit katsomassa Instagramissa #BiancaneveAmbassador ja tykkäämässä suosikkikuvistasi tai -ehdokkaastasi. (Olisi tietysti ihan mielettömän hienoa jos minä olisin suosikkiehdokkaasi... :) )

- Lisäksi, jos kannustat mua Ambassadoriksi, tägää #BiancaneveAmbassador mun kuviin I Did It- Instagram- tililläni kiinnittääksesi Biancaneven huomion! Arvostaisin apuasi ihan sanoin kuvaamattoman paljon! <3

- Ja lopuksi, auta mua saamaan näkyvyyttä ja kertomaan tarinoitani useammalle ihmiselle. Jaa tätä linkkiä vaikka noista tän tekstin alta löytyvistä pikkuisista jakopainikkeista, tai kopioi linkki vaikka Facebookkiin.  (Ääk, onkohan tää jo liikaa pyydetty!? Jos ei oikeasti kehtaa jakaa tätä muille, ei se mitään. Tykkään susta silti! <3 )


Tarvitsen kaiken avun mitä saan, sillä mulla ei vielä ole maailman eniten seuraajia mutta tää tilaisuus olis niin kuin tehty mua varten! Löydät suorimman tien mun Instagram- sivulle tuolta ylälaidan linkistä, tai appista @ididit_suvi

Yksin voi ponnistaa korkealle, mutta yhdessä voi kurkottaa jo tähtiin.

Ei kommentteja: